Ігрові всесвіти, як спосіб виразити себе

Зовнішність оманлива, банальність - однозначно. Та подивіться довкола, скількох людей ви бачите - двох, трьох чи більше. Когось ви знаєте, хтось вам зовсім не знайомий. Не даремно кажуть: "Чужа душа - сутінки". Та неважливо, що людина не виділяється з-поміж решти, губиться на фоні юрби, в якій знаходиться. Вона має всі шанси вас здивувати.
А якщо говорити в розрізі ігрових всесвітів - то взагалі вирізнятися настільки, що не скоро забудеш її. Це тому, що всередині гри ти відображаєш себе. Або свого персонажа. Тут вже хто як ставиться до ролей, так, як тобі хочеться. Щось додається, чогось не хочеш показувати світу і це тільки зовнішній вигляд.
Є ж така штука, як тенденція на "білди" героя. Сьогодні щось працює краще за інші інструментарії, але. Маємо особисті вподобання до всього, що супроводжує у грі. А найголовніше те, що це зовсім не заважає показувати свій максимум, ба більше, пропонувати варіативність іншим.
Розглядаємо на прикладі. Маю слабкість час від часу зайти в World Of Warcraft Classic, там є відбиток моєї душі у вигляді бійця, що слугує танком для решти команди, коли ми заходимо в різного типу завдання. Тобто: блокування та провокація NPC, відволікання мобів аби досягнути цілі та ще багато яких навичок. Ніби ж нічого такого, так і має бути - згоден. Та інколи мені стає нудно і персонаж перетворюється у фурію з двома мечами. Тут вже ніяких блоків - тільки лють, що несеться крушити та ламати) Елементарна ілюстрація твоєї багатогранності, умовно все-таки тут лиш два варіанти. Однак суть вловлюєте. І це тільки один ігровий всесвіт, ще Бог зна скільки їх там, у світовій павутині.
Ось що хочу донести: неважливо, яка людина сидить напроти, вона здатна вразити не одним "своїм світом", а кількома одразу. Тому, перш ніж робити висновки, дізнайтеся більше. Можливо, сьогодні той день, коли ви відкриєте для себе Америку, як це колись зробив Колумб!) Фото - зображення знайдене в мережі