Ти маєш бути в темі!
Оновлено: 2 серп. 2021 р.
Термінологія геймерів
А Акробат - гравець який активно і вправно рухається. Альфа - максимальна шкода, що наноситься з одного пострілу.
Аркада - від типу комп’ютерної гри "arcade", де потрібно більше рухатись ніж думати.
Артефакт - предмет, який надає певних властивостей/переваг.
АФК - (від англійського “away from keyboard”- піти від клавіатури) означає як гравця якого через технічні проблеми викинуло з гри, так і гравця, що просто під час гри перестав приймати в ній участь.
Б Бан - блокування гравця адміністратором, на певний термін або на завжди. Бот - Гравець за якого грає комп’ютер, “robot” (робот). Також ботами, в якості образи, часто називають гравців, які не дуже вправно грають.
В Вайн - (від англійського “Whine” - скаржитись, плакатися, нити) велика кількість скарг, як правило не виправданих. Ваншот - (від англійського “One shot” - один постріл) знищення противника з даного пострілу.
Виносити - вигравати, вбивати. Запозичене із стратегічних ігор.
Г Гастело - гравець, який не шкодуючи свого життя виносить чужого гравця, або декількох.
Гайд - інструкція по використанню. Від англійського “guide” (гід, інструкція). Термін використовується при необхідності знайти щось в грі.
Голда - набої придбані за реальні гроші, часто використовується в “World of Tanks”.
Д
Дуель - стиль, або вид гри за принципом один на один. Девайс - від англійського “device”, предмет в грі (зброя, одяг, знаряддя, тощо).
Дерево - дуже тупий гравець.
Дамаг - від англійського “damage” – «шкода», кількість очок здоров’я, які ви відбираєте в супротивника. Шкода вказується для любої зброї, закляття або вміння. ДПМ - (від англійського “damage per minute”, DPM - шкода нанесена за хвилину) як правило характеристика зброї, яка виражається в шкоді завданій за хвилину. Для тих хто в танку - пояснення для особливо тупих, або тих хто не в темі. Дно - гравець з низькими статистичними показниками. Донат - (від англійського “Donate” - пожертвування) купівля за реальні гроші певних благ в грі, які як правило недоступні при звичайних умовах.
З Задрот - гравець з великою кількістю боїв за короткий час. Як правило використовується в образливому значенні. Зарішати - перемогти.
Зеленка - від кольору боєприпасів, зброя “GES BioRifle” в Unreal Tournament.
І Імба - (від англійського “Imbalanced” - незбалансованний) зброя, персонаж або предмет, яки надає перевагу в грі. Як правило сильно виділяється над тотожними предметами його рівня.
К
Краб - гравець, в якого рука схожа на крабові клешню, що перешкоджає ефективній роботі мишкою.
Кущедрот - гравець, який всю гру сидить в кущах, і не приносить команді помітної користі.
Катка (канути катку) - зіграти один раунд/гру в World of Tanks.
Карта - Віртуальний об’єкт в грі, в рамках якого відбуваються дії.
Каток - означає слизький ковшика для мишки.
Л Ломитись - нестись на ворога, або в якесь місце на карті, не заважаючи на власну безпеку, та події навколо себе.
Н
Нерфити - (від англійського “nerf” - ослаблення, погіршення) пониження якості, або певних характеристик. Часто використовується розробниками з метою зробити зброю, артефакт, або героя більш збалансованим, та відповідним певному рівню гри.
П
Партизан - гравець який нападає з засідки, веде обережну манеру бою. Плюнути - вистрілити зі зброї.
Р Роздавати - наносити багато дамагу. Рак - гравець низького рівня. Респавн - від англійського "respawn". Повторне народження гравця після смерті, або місце цього народження.
Рандом - (від англійського “random”- випадковий) -найчастіше вживається до виду гри, з випадковим вибором гравців. Також може вживатись до випадаючих в скриньках артефактів.
С Скупнутись - попасти в лаву або кислоту, втратити там частину здоров’я чи взагалі загинути. Статист - гравець з хорошою статистикою гри.
Часто для тако гравця, статистичні показники являються основною цілю в грі.
Скіл - (від англійського “skill” - вміння, навик) додають додаткових переваг в швидкості, маскуванні, точності, тощо. Деколи для використання певної зброї чи артефакту, попередньо потрібно набути відповідного вміння.
Ф Фішка - ідея або можливість. Фраг - одиниця виміру вбитих супротивників.
Часто застосовується до супротивника, як до потенційно здобутого очка.
Фуловий - (від англійського “full” - повний) гравець з повним запасом життя/міцності.
