Гарантія, повернення, обмін

Покупець може обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки, згідно ст. 4 ЗУ «Про захист прав споживачів».

 

Щоб використовувати можливість обміну, повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся що:

 

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п .;

  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

 

Тобто, ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо він не задовольняє вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з будь-яких інших причин не може бути вами використаний за призначенням, за умови, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ придбання.

 

Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється при наявності висновків або акту сервісного центру авторизованого виробника Товару, за винятком випадків порушення правил експлуатації.


 

1. Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?


У разі, якщо Товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали    виріб або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійний талон або уточнюйте за тел. + 38 (096)557-96-77.

 

2. Яка гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від продукту. Гарантія може бути представлена ​Виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
 

3. Якщо сервісний центр не може відремонтувати товар в гарантійний період.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в Товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

 

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);

  • гарантійний талон;

  • документ, що підтверджує оплату;

  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

4. У яких випадках гарантія не надається?

4.1. Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;

  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

  • порушення правил використання;

  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

  • якщо серійний номер або MAC-адресу, що знаходяться в пам'яті вироби, змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;

  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

4.2. Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар у разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);

  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);

  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;

  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;

  • пошкодження або не нормальне функціонування товару, викликане завантаженими програмами;

  • пошкодження або не нормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення тощо;

  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами. 

 

4.3. Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;

  • на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;

  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.

 

5. Процедура повернення/обміну товару

 

5.1.  Для того, щоб повернути або обміняти товар, Вам необхідно:
 

  • скласти заяву на ім'я продавця - власника інтернет-магазину з проханням повернути або обміняти товар і аргументацією такого прохання;

  • надати копію документа, що підтверджує особу (паспорт, водійські права та ін);

  • документ, що підтверджує покупку, - це може бути чек, накладна або квитанція про проведення післяплати.


5.2. Повернення товару відбувається службою доставки або особисто представнику інтернет-магазину. Адресу для повернення попередньо потрібно уточнити за номером телефону у продавця + 38 (096) 557-96-77.
 

5.3. Покупець самостійно оплачує послуги служби доставки повернення, якщо товар повернення/обміну належної якості, та він не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з будь-яких інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Вартість доставки розраховується службою-перевізником.
Продавець зобов'язаний компенсувати витрати повернення, якщо придбаний Вами товар - неналежної якості.

 

5.4. Обмін або повернення товару повинен відправлятися без післяплати (накладеного платежу). В іншому випадку посилка повертається назад покупцеві.

 

5.5. Повернення коштів відбувається двома способами:

 

  • переказ коштів на карту Вашого банку (у випадку офлайн оплати). Термін перерахування грошових коштів від моменту прийняття товару до повернення становить до 5 робочих днів;
     

  • якщо товар, що повертається був оплачений онлайн на сайті, повернення здійснюється на ту карту, з якої була передоплата. Зарахування грошових коштів на карту здійснюється протягом 30 робочих днів.